Wednesday, November 22, 2006

zi pentru mine

mi-am suprimat sarurile ce-mi goneau dimineata pe sub gene. m-am asezat la masa si mi-am aprins o tigara pe care am fumat-o fara sa scot nici un cuvant. am incercat sa-mi aduc aminte de mine. m-am uitat afara si am vazut cimitirul ce se naste sub geamul meu si leaga doua cartiere ale orasului acesta ce-mi pare uneori fermecat. m-am gandit la ploaie.. am vrut asa de mult sa ploua..mi-am adus aminte de lucrurile pe care le-am uitat. am uitat de logica, ratiune, am tolerat o gramada de intamplari carora nici pana acum nu le-am gasit sensul. le-am incuiat intr-un sertar undeva adanc in memoria mea, cat de adanc am putut, in speranta de a nu le mai regasi. contrar tuturor ce ma inconjoara zi de zi vreau sa ma agat de tot ce a fost frumos desi stiu ca imi fac rau, doar rau. as vrea sa gasesc o cale, un mod de a contopi ratiunea cu sufletul meu. ploaia ma ajuta, ma face sa nu ma simt asa de singura in tristetea mea anormala. exista oare ceva ghid, carticica de instructiuni pentru suflet? vreau sa il resetez. as vrea sa imi pot da jos masca pictata cu zambet fals si sub ea sa fie...sa nu ma mai ascund, sa nu ma mai feresc , sa nu mi se mai prabuseasca totul in jur. sa nu ma mai prefac, sa nu mai zambesc doar ca sa nu fiu supusa intrebarilor. vreau ca marea sa fie un zambet , nu o lacrima sarata..sa ploua cu soare intr-o dupamasa de toamna tarzie..poate maine va fi totusi luni si va incepe lumea sa se invarta si stanga se va muta inapoi din locul dreptei si poate voi afla cum sa imi consolidez structura podului deformat de ape.poate maine voi reusi sa iti vorbesc sa iti spun toate cele multe ce le simt,dar poate nu...poate maine voi mai auzi si altceva in jurul meu, ceva nou, alte emisiuni la radio, alti oameni pe strada mergand in ritmul pasilor pierduti, poate alte ganduri in drum spre autobuz, poate o frunza va cadea din vre-un copac, plutind prin fata mea si voi zambi fara sa imi dau seama. dar maine e miercuri, maine e o zi pentru mine, si e de fapt azi pentru ca nu am dormit..voi iesi azi din casa si poate ma voi decide sa merg pe alt drum, sa ocolesc drumul cel mai scurt spre destinaia mea sau poate voi alege sa-mi schimb destinatia..poate..

No comments:

Post a Comment